مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 12:272022-07-07اقتصادي

سنتی بودن معادن مازندران/ تشدید بازرسی ها از کارگاه های پرخطر


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره بر سنتی بودن معادن استان، گفت: شرایط ایمن در این معادن باید فراهم شود و توصیه های بازرسان کار در این کارگاه ها باید اجرا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، با هدف بررسی وضعیت ایمنی کارگاه های پرخطر، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، توکلی فرماندار نور، سمانه نوری رییس اداره بازرسی کار اداره تعادن شهرستان، دیوسالار رییس اداره تعاون کار و شاهوردیان بازرس کار شهرستان  در معدن زغال سنگ انارستان لاویج شهرستان نور بازدید کرده و وضعیت ایمنی این معدن و فعالیت شرکت بهره بردار آن را مورد بررسی قرار دادند.

علی باقری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در حاشیه این بازدید، اظهار کرد: تدوین آیین نامه های ایمنی در کارگاه ها با هدف پیشگیری از حوادث منجر به صدمات جانی و خسارات مالی و ایمن سازی محیط کار است که در همه کارگاه های مشمول ماده 85 قانون کار باید رعایت شود.

وی با اشاره به اینکه برای افزایش آگاهی ایمنی در کارگاه ها پیگیری های زیادی صورت گرفته است، افزود: امروزه کسی نمی تواند بگوید که چیزی از ایمنی کار نمی داند، چرا که اطلاع رسانی و آموزش های گسترده ای در سال های متمادی در این زمینه صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنتی بودن معادن مازندران/ تشدید بازرسی ها از کارگاه های پرخطر

سنتی بودن معادن مازندران/ تشدید بازرسی ها از کارگاه های پرخطر