مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 12:022022-07-07سياسي

برنامه ایران و عراق برای تسریع عبور زائران اربعین از مرز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران و دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) که در راس یک هیات بلندپایه برای برگزاری نخستین اجلاس کارگروه مشترک امنیتی و همچنین کمیته مشترک عالی اربعین .

- معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور از وزیر کشور عراق خواست با در نظر گرفتن احتمال افزایش جمعیت زوار، برای آسایش هرچه بیشتر زوار نهایت همکاری و مساعی به عمل آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران و دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) که در راس یک هیات بلندپایه برای برگزاری نخستین اجلاس کارگروه مشترک امنیتی و همچنین کمیته مشترک عالی اربعین دو کشور به عراق سفر کرده است، با عثمان الغانمی وزیر کشور عراق ملاقات کرد.

وی در این دیدار از میزبانی و مهمان نوازی طرف عراقی در ارائه خدمات به زوار عتبات عالیات تشکر و قدردانی کرد و تسهیل سفر عاشقان اهل بیت (ع) را در مراسم اربعین حسینی و دیگر ایام و مناسبت های مذهبی مورد پیگیری قرار داد.

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی با طرف عراقی، وضعیت زیر ساخت های گذرگاه های مرزی و مسیر حرکت زائران را مورد بررسی قرار داد و خواستار روان سازی بیشتر انتقال لوازم و امکانات متعلق به مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ایران و عراق برای تسریع عبور زائران اربعین از مرز

برنامه ایران و عراق برای تسریع عبور زائران اربعین از مرز