مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 10:472022-07-07سياسي

دلیل توصیه امام پنجم به عزاداری در منا پس از شهادتشان چه بود؟


رهبر معظم انقلاب بعد از شرحی از مبارزات امام باقر علیه السلام به توصیه حضرتش (ع) اشاره می کنند که فرموده بود بعد از شهادتشان به مدت 10 سال در منا برای ایشان عزاداری کرده و گریه کنند و.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه کیهان نوشت: در سالروز شهادت امام محمد باقر علیه السلام، امام بزرگواری که بسیاری از بزرگان زمان از محضرش کسب علم کرده اند و گفته ها و نوشته های حضرتش، همچنان در وادی علم و دانش بی بدیل است، از این روی، او را شکافنده علم ( باقرالعلوم ) لقب داده اند، رهبر معظم انقلاب در باره این لقب می فرمایند: امام باقر علیه السلام  آموزه های اسلامی را از تحریف هایی که دشمنان به دستور خلفای جور  بر آن وارد کرده بودند پاک می فرمود و این آموزه ها را همان گونه که واقعاً بود ارائه می فرمود و.

ستون گفت و شنود امروز را به بخش کوتاهی از بیانات رهبر معظم انقلاب در وصف آن امام بزرگوار اختصاص می دهیم.

رهبر معظم انقلاب بعد از  شرحی از مبارزات امام باقر علیه السلام به توصیه حضرتش (ع)  اشاره می کنند که فرموده بود بعد از شهادتشان به مدت 10 سال در منا برای ایشان عزاداری کرده و گریه کنند و.

در زندگی ائمّه (علیهم السّلام)، آنجایی که گریه تحریض شده، بر امام حسین (علیه الصّلاهًْ و السّلام) است که روایات متقنِ مسلّمِ قطعی دارد؛ چرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل توصیه امام پنجم به عزاداری در منا پس از شهادتشان چه بود؟

دلیل توصیه امام پنجم به عزاداری در منا پس از شهادتشان چه بود؟