مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 10:122022-07-07سياسي

مقابله با آسیب های اجتماعی مهمترین مطالبه شهروندان منطقه 7


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو در ادامه سلسله بازدید های چهارشنبه های فرهنگی علیرضا نادعلی سخنگو و نائب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران به همراه نصر الله آبادیان شهردار منطقه 7 به منظور بازدید از پروژه های فرهنگی و دیدار .

- سخنگو و نائب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم تسریع در اتمام پروژه های فرهنگی در مناطق شهرداری پایتخت تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو در ادامه سلسله بازدید های چهارشنبه های فرهنگی علیرضا نادعلی سخنگو و نائب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران به همراه نصر الله آبادیان شهردار منطقه 7 به منظور بازدید از پروژه های فرهنگی و دیدار با فعالان و نخبگان فرهنگی و شهروندان منطقه 7 در این منطقه حضور پیدا کرد.

براساس این گزارش؛ علیرضا نادعلی سخنگو و نائب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در پایان این بازدید اظهار کرد: در چهارمین نوبت از طرح چهارشنبه های فرهنگی در منطقه 7 حضور پیدا کردیم که ابتدا از موقعیت های فرهنگی منطقه مانند مساجد درحال ساخت و تکمیل هستند و سپس از باغ صبا و باغ موزه قصر بازدید کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با آسیب های اجتماعی مهمترین مطالبه شهروندان منطقه 7

مقابله با آسیب های اجتماعی مهمترین مطالبه شهروندان منطقه 7