مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 08:472022-07-07اقتصادي

افتتاح 3 هزار میلیارد ریال پروژه راهسازی همزمان با سفر رییس جمهور به کردستان


محمدراشد مدرس گرجی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: حوزه توسعه زیرساخت های راه به عنوان یکی از مهمترین مطالبات مردم طی سال های اخیر شتاب قابل توجهی گرفته است.

وی عنوان کرد: شاخص راه روستایی آسفالت در استان بسیار پایین تر از میانگین کشوری است و این مهم به یک دغدغه و مطالبه عمومی تبدیل شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان تصریح کرد: بیش از 350 کیلومتر راه روستایی طی 2 سال آینده در استان آسفالت می شود.

مدرس گرجی افزود: در سال گذشته 5 هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار به بحث توسعه راه ها اختصاص یافت اما 2 هزار و 500 میلیارد ریال آن تخصیص پیدا کرد.

وی گفت: سال گذشته برای آسفالت 350 کیلومتر راه روستایی برنامه ریزی شد که به دلیل تورم و تغییر قیمت ها، تنها به 50 درصد فهرست ختم شد.

مدرس گرجی خاطرنشان کرد: همزمان با سفر رییس جمهور به کردستان 3 هزار میلیارد ریال پروژه در حوزه راه در کردستان افتتاح می شود.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کردستان افزود: در این سفر عملیات اجرایی 370 کیلومتر راه روستایی با اعتباری بالغ بر 11 هزار میلیارد ریال شروع می شود.

به گفته وی، ساخت راه روستایی به طول 94 کیلومتر روکش آسفالت راه های اصلی فرعی و روستایی به طول 95 کیلومتر اصلاح 8 نقطه پرتصادف ایجاد روشنایی طولی به طول 4.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 3 هزار میلیارد ریال پروژه راهسازی همزمان با سفر رییس جمهور به کردستان

افتتاح 3 هزار میلیارد ریال پروژه راهسازی همزمان با سفر رییس جمهور به کردستان