مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 20:322022-07-06سياسي

روند ثبت جهانی «سعدالسلطنه قزوین» در حال پیگیری است


معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: روند ثبت جهانی بنای تاریخی سعدالسلطنه در حال پیگیری است و این افتخار بزرگ برای استان قزوین به زودی محقق خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، جواد واحدی عصر امروز در جریان سفر به قزوین و در دیدار با استاندار قزوین و مسئولین برخی دستگاه های اجرایی استان اظهار کرد: در حوزه های زیرساختی در سنوات گذشته حدود 800 میلیارد تومان اعتبار لحاظ می شد که با پیگیری و اهتمام وزیر محترم این اعتبار 10 برابر شده که بین استان ها توزیع می شود.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار کرد: هر بار که به قزوین سفر کرده ام تغییرات ملموس و رو به پیشرفتی در استان شاهد بودم که نشانه تعامل و همراهی خوب استاندار با دستگاه های اجرایی است و جای قدردانی دارد.

وی با اشاره به ظرفیت های استان قزوین در حوزه میراث فرهنگی افزود: میراث فرهنگی اصفهان برگرفته از میراث فرهنگی قزوین است، اما می بینیم که اصفهان مقصد گردشگری است و بر این اساش باید با توجه به ظرفیت های مناطق مختلف کشور همه جای ایران به مقصد گردشگری تبدیل شود.

واحدی تصریح کرد: در حوزه مرمت اقدام های بسیار خوبی در استان آغاز شده و طی ارزیابی صورت گرفته در حوزه های تخصصی وزارتخان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند ثبت جهانی «سعدالسلطنه قزوین» در حال پیگیری است

روند ثبت جهانی «سعدالسلطنه قزوین» در حال پیگیری است