مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 19:022022-07-06ورزشي

پاسخ محمد انصاری به عباسی؛ ما لکم! کیف تحکمون؟!


روز گذشته اظهاراتی تند و توهین آمیز از حسن عباسی تحلیل گر مسائل سیاسی خطاب به فوتبالیست ها منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، محمد انصاری، مدافع سابق پرسپولیس و تیم ملی با ارسال یک متن، به اظهارات حسن عباسی واکنش نشان داد.

پاسخ محمد انصاری، مدافع سابق پرسپولیس و تیم ملی را به حسن عباسی می خوانید: بنام خدای مهربانی ها برادر گرامی، جناب آقای دکتر عباسیسلام و درود بر شما اظهار نظر شتابزده شما در مورد فرزندان فدایی این ملت عزیز ، فوتبالیستها ، خیلی تعجب بر انگیز بود ! برادر عزیز !تصور ما از شخصیت شما ، یک انقلابی دلسوز ، استاد دانشگاه ، تحلیلگر آگاه و ولایتمداری متدین است ،.

این باور را ویران نکنید ! به موجب اصول و موازین شرعی و همچنین قوانین و مقررات کشور ، ‏نه شما و نه هیچکس دیگری حق ندارد در مورد قشر خاصی از مردم ، به صورت کلی و عمومی ، بدون در دست داشتن ادلّه محکمه پسند و منطقی ، حکم کلی صادر کرده ، دیگران را پرخور معرفی کند ! آنان را غرغرو و ثروت اندوز بنامد ! آنانرا فاقد لیاقت و در جبهه غیر مصلحین اجتماعی بپندارد ! و حتی بخود اجازه دهد که در مورد حریم خصوصی و خانوادگی افراد نیز نظریه پردازی کند ! ‏ما لکم ! کیف تحکمون ؟! اگر چه ماهیت بسیاری از ادعاهای غیر منصفانه جنابعالی ، مجرمانه و قابل پیگیری است ، اما برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ محمد انصاری به عباسی؛ ما لکم! کیف تحکمون؟!

پاسخ محمد انصاری به عباسی؛ ما لکم! کیف تحکمون؟!