مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 17:122022-07-06سياسي

دشمن برای ناامید کردن مردم از آینده طمع کرده است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت:دشمن تلاش می کند بزرگترین مؤلفه قدرت نظام که مردم هستند را از آینده ناامید کند و بر این اساس در تلاش است که جامعه را از اسلامیت و انقلابی بودن دور کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا جان نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان عصر امروز در همایش معاونان و مسؤولان امور اجتماعی فرمانداری های استان اصفهان اظهار داشت: بیانیه ای تحت عنوان گام دوم انقلاب اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب ابلاغ شد و ایشان ضمن تبیین دستاورد های انقلاب، نقشه راه و شیوه راهبری را در آن ترسیم کردند.

وی با بیان این که پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، توطئه ها نیز شروع شد، گفت: توطئه استکبار علیه انقلاب تمامیت ندارد و تا زمانی که هویت اسلامی ایرانی را دنبال کنیم، دشمن نیز به فعالیت خود ادامه خواهد داد و هر توطئه ای که توانش را داشته باشد، انجام می دهد.

جان نثاری با اشاره به این که دشمن در سال های اخیر به حوزه اجتماعی طمع کرده است، گفت: طمع دشمن در حوزه های امنیتی، دفاعی و سیاسی علیه ما خیلی کمتر است چرا که می داند کاری را نمی تواند انجام دهد.

  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت:دشمن تلاش می کند بزرگترین مؤلفه قدرت نظام که مردم هستند را از آینده ناامید کند و بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن برای ناامید کردن مردم از آینده طمع کرده است

دشمن برای ناامید کردن مردم از آینده طمع کرده است