مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 16:222022-07-06سياسي

اولین رویداد ملی «هجرت اشتغال آفرین» در قم برگزار می شود


دبیر رویداد هجرت اشتغال آفرین با اشاره به برگزاری این رویداد ملی در قم گفت: در این رویداد 600 مهمان ویژه از سراسر کشور حضور خواهند یافت که این افراد تا پایان سال برای ایجاد 15 هزار شغل تلاش خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، نشست خبری اولین رویداد ملی هجرت اشتغال آفرین ظهر امروز با حضور حجت الاسلام سعید فراهانی فرد معاون پژوهشی دانشگاه قم و مسئولان برگزار کننده این رویداد در سالن جلسات دانشگاه قم برگزار شد.

حجت الاسلام فراهانی فرد طی سخنانی بیان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری حمایت از دانش بنیان باید در دستور کار تمامی بخش های کشور قرار گیرد، دانشگاه قم نیز با توجه به ظرفیت هایی که دارد در این راستا اقدامات مهمی را در سال جاری انجام داده است.

وی افزود: یکی از این اقدامات برگزاری رویداد ملی هجرت اشتغال آفرین با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، این رویداد طی هفت روز برگزار می شود و افراد شرکت کننده آموزش های مختلفی در راستای اشتغال زایی خواهند دید و هدف ما این است مردم با اراده و دانشی نوین برای خود و هم نوعان اشتغال آفرینی کنند.

معاون پژوهشی دانشگاه قم تصریح کرد: بر اساس فرمایشات بزرگان دین هر کسی برای خود و دیگران زمینه شغل را فراهم کند نوعی عبادت کرده است، دانشگاه قم نیز با توجه اهمیت اشتغال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین رویداد ملی «هجرت اشتغال آفرین» در قم برگزار می شود

اولین رویداد ملی «هجرت اشتغال آفرین» در قم برگزار می شود