مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 16:072022-07-06حوادث

کلاهبرداری از فروشندگان لوازم صوتی و تصویری با رسیدساز جعلی


فردی که با استفاده از رسیدساز جعلی اقدام به کلاهبرداری از فروشندگان لوازم صوتی و تصویری می کرد، در عملیات کارآگاهان اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان مرکزی در همدان شناسایی و دستگیر و 7 فقره کلاهبرداری از او کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از پایگاه خبری پلیس کامیار چهری اظهار کرد: در پی ارجاع چند فقره پرونده کلاهبرداری مبنی بر اینکه فردی با ارائه رسید جعلی از شاکیان پرونده کلاهبرداری کرده، رسیدگی به موضوع در دستور کار اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان مرکزی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مالباختگان در تحقیقات اولیه بیان داشتند که آنان پس از درج آگهی فروش لپ تاپ و دیگر وسایل و تجهیزات صوتی، تصویری و.

در سایت دیوار، با مردی جوان با ظاهری آراسته به عنوان خریدار آشنا شده اند که او پس از مراجعه به فروشگاه هایشان و خرید کالای مورد نظر خود با ترفند عدم همراه داشتن کارت بانکی، اقدام به پرداخت هزینه کالای خریداری شده با نرم افزار آپ گوشی و ارائه رسید واریز وجه به فروشندگان کرده و بلافاصله محل خرید را ترک کرده است.

رییس پلیس آگاهی استان مرکزی بیان کرد: در ادامه تحقیقات، مالباختگان بیان داشتند که پس از گذشت چند روز، وقتی که با بررسی های حساب های خود متوجه می شوند که هیچ وجهی در قبال خرید کالاهای مذکور ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری از فروشندگان لوازم صوتی و تصویری با رسیدساز جعلی

کلاهبرداری از فروشندگان لوازم صوتی و تصویری با رسیدساز جعلی