مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 15:222022-07-06فرهنگي

فقر برنامه های فرهنگی و هنری منجر به ایجاد فضایی رخوت آلود و افسرده می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه فقر برنامه های فرهنگی و هنری منجر به ایجاد فضایی رخوت آلود و افسرده می شود، گفت: با وجود اینکه اتفاقات و رویدادهای فرهنگی استان عموما با مرکزیت تبریز اجرا می شود اما بنا بر عدالت فرهنگی به دنبال .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سیدقاسم ناظمی ظهر امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زیست فرهنگی هر جامعه ای با رویدادهای این حوزه ارتباط مستقیم دارد و فقر برنامه های فرهنگی و هنری منجر به ایجاد فضایی رخوت آلود و افسرده می شود و بر همین اساس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان نهاد حامی، سیاستگذار و ناظر فرهنگ و هنر کشور در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: با وجود محدودیت هایی چون کرونا، تغییرات سیستم اجرایی و محدودیت های مالی در دو سال گذشته تلاش ما بر تعدد رویدادهای فرهنگی و هنری و پویایی این حوزه بوده و بر همین اساس در سال گذشته از تمام فرصت های ممکن برای اجرای چنین رویدادهایی و دیده شدن اهالی فرهنگ و هنر استفاده و تلاش کردیم دامنه این فرصت ها را نه تنها در سطح استان بلکه در سطح کشوری توسعه و ارتقا دهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان تصریح کرد: برای امسال نیز رویدادهای متعددی در حوزه های مختلف برای ایجاد فضای تعاملی بین اصحاب فرهنگ و هنر و البته به صورت برابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقر برنامه های فرهنگی و هنری منجر به ایجاد فضایی رخوت آلود و افسرده می شود

فقر برنامه های فرهنگی و هنری منجر به ایجاد فضایی رخوت آلود و افسرده می شود