مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 15:022022-07-06سياسي

شبکه برق ایران از مسیر ترکیه به اروپا متصل است


خطوط برق خیلی خوبی بین ایران و ترکیه برقرار بوده و با این کشور هم تبادلات بسیار خوبی داشتیم و از این طریق به شبکه برق اروپا نیز متصل هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو ، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو در دیدار با شاهین مصطفی یف معاون نخست وزیر آذربایجان ضمن تشکر از مهمان نوازی طرف آذری و ابراز خوشحالی از اراده روئسای جمهور دو کشور برای توسعه روابط تهران و باکو، اظهار کرد: این تصمیم روئسای جمهور دو کشور برای توسعه روابط، نقطه عطفی برای گسترش همکاری های ایران و آذربایجان است.

وزیر نیرو توسعه روابط دو کشور را بسیار مهم تلقی کرد و افزود: بسیاری از زمینه های همکاری در حوزه آب و برق و مربوط به این وزارتخانه است و در سفرهای قبلی مقامات آذربایجان به ویژه شهبازوف (وزیر انرژی آذربایجان) هم تصمیمات خوبی اتخاذ شده که به توسعه همکاری های دو کشور خواهد انجامید.

محرابیان با بیان اینکه سنکرون شدن شبکه برق باعث می شود که دو کشور از ظرفیت همکاری های برق استفاده حداکثری داشته باشند، گفت: انتقال برق آذربایجان از طریق ایران به ترکیه و اروپا و همچنین سنکرون سازی برق ایران و روسیه می تواند حاصل این همکاری ها باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه برق ایران از مسیر ترکیه به اروپا متصل است

شبکه برق ایران از مسیر ترکیه به اروپا متصل است