مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 14:472022-07-06فرهنگي

مجله سینمایی «سینما هویت» از شبکه امید پخش می شود


مجله سینمایی «سینما هویت» به تهیه کنندگی پیمان خزلی از تاریخ 18 تیر 1401 هر روز ساعت 17:15 با پخش یک فیلم سینمایی و تحلیل و بررسی آن از شبکه امید پخش می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مجله سینمایی سینما هویت که تازه ترین برنامه تلویزیونی شبکه امید است، همزمان با شروع جشنواره تابستانه این شبکه، از شنبه 18 تیر 1401 هر روز ساعت 17:15 به مدت 120 دقیقه روی آنتن شبکه امید می رود.

سینما هویت به تهیه کنندگی پیمان خزلی و با اجرای عرفان بیطرف و فاطمه تقوا، هر روز با پخش یک فیلم سینمایی از سینمای ایران و جهان با حضور جمعی از کارشناسان و نوجوانان به بررسی آن اثر سینمایی با رویکردی هویت محور می پردازد.

این مجله سینمایی با بهره گیری از توان تحلیل، نقد و بررسی نوجوانان، به دنبال نگاهی دقیق تر به فیلم های روز ایران و جهان است و از آنجا که هویت یکی از مهم ترین و اساسی ترین دغدغه های نوجوان امروزی است، سینما هویت قصد دارد تا سینمای ایران و جهان را با دید هویت نوجوان بررسی کند.

یکی از اولویت های سینما هویت همراه کردن جمعی از نوجوانان با محتوای این برنامه است و سوژه ها و ایده های تولید این برنامه را با مشورت و ناظر به دغدغه های هویتی نوجوانان طرح و بررسی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجله سینمایی «سینما هویت» از شبکه امید پخش می شود

مجله سینمایی «سینما هویت» از شبکه امید پخش می شود