مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 14:422022-07-06سياسي

قبیله و قبیله گرایی مانعی برای آرمان های انقلاب است


رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان ایلام گفت: قبیله و قبیله گرایی معنا ندارد و این امر مانعی برای تحقق آرمان های انقلاب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، امروز در همایش فصلی نیم سال اول صیدی رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان ایلام گفت: دخالت نمایندگان در انتصابات غیر قابل توجیه و عملکرد نمایندگان با قدرت و حساسیت ویژه ای از سوی دفتر استان و دفاتر شهرستانی رصد می شود.

وی افزود: مسئولین و مدیران توانمندی در مسند کار هستند و دخالت نمایندگان در انتخاب مدیران ناپسند و هم سو نبودن با فرمایشات مقام معظم رهبری است.

  رییس دفتر نظارت بیان کرد: قبیله و قبیله گرایی معنا ندارد و این امر مانعی برای تحقق آرمان های انقلاب است.

  صیدی به ملاک انتخاب مدیران اشاره کرد و گفت: تقوا، توان خدمت به مردم، مدیریت صحیح، شایسته گزینی و هم سو بودن با شعائر دولت از ملاک انتخاب مدیران است.

  وی ادامه داد: یکی از وظایف دولت ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان است اما به دلیل کمبود شغل در جامعه رانت هایی از سوی برخی مسئولین و نمایندگان اتفاق می افتد.

این مقام مسئول با تبریک سالروز تاسیس شورای نگهبان در 26 تیر ماه 58 گفت: ناظر و مجموعه دفاتر در سطح کشور را مامور به تکلیف و فعالیت دفاتر را فارغ از جناح بندی های سیاسی دانستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبیله و قبیله گرایی مانعی برای آرمان های انقلاب است

قبیله و قبیله گرایی مانعی برای آرمان های انقلاب است