مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 14:122022-07-06اقتصادي

قشم با تخفیف های 30 تا 80 درصدی میزبان گردشگران تابستانی می شود


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: جشنواره تابستانی قشم با هدف رونق اقتصادی این جزیره از تاریخ 18 تا 31 تیرماه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، افشار فتح الهی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم امروز در گفت گوی رسانه ای اظهار داشت: این جشنواره با حمایت و سیاست گذاری منطقه آزاد قشم و همکاری فعالان اقتصادی، مجتمع های اقامتی و تجاری جزیره اجرایی خواهد شد.

وی با تاکید بر اهمیت تبلیغات برای معرفی ظرفیت های موجود در جزیره قشم، ادامه داد: برگزاری هرچه بهتر جشنواره تابستانی با استفاده از توان و ظرفیت های بخش اقتصادی به معرفی بهتر نشان قشم کمک می کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: در مدت برپایی این جشنواره و در بخش خدمات گردشگری به مسافران، تا 80 درصد و در خرید از بازارها و مجتمع های تجاری، تا 30 درصد تخفیف داده می شود.

به گفته فتح الهی همچنین گردشگران در ایام برگزاری جشنواره تابستانی قشم می توانند برای استفاده از خدمات مجتمع های اقامتی و هتل های جزیره از تخفیف های تا 80 درصدی برخوردار شوند.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی صورت گرفته امسال قرار است شرکت کنندگان در ازای خرید در دو نوبت قرعه کشی مربوط به مجتمع های تجاری و جشنواره تابستانی شرکت داده شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قشم با تخفیف های 30 تا 80 درصدی میزبان گردشگران تابستانی می شود

قشم با تخفیف های 30 تا 80 درصدی میزبان گردشگران تابستانی می شود