مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 14:122022-07-06ورزشي

نامه جالب بازیکن پرسپولیسی در جواب حسن عباسی


محمد انصاری بازیکن پیشین پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران، درباره حسن عباسی بیانیه ای منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ این فوتبالیست بااخلاق که همواره فعالیت های اجتماعی عام المنفعه زیادی نیز انجام می دهد، با نگارش یک نامه انتقادی، پاسخ حسن عباسی که صحبت هایش در شبکه های اجتماعی به طرز چشمگیری پخش شده، را داد.

متن نامه انصاری به قرار زیر است.

بنام خدای مهربانی ها برادر گرامی: جناب آقای دکتر عباسیسلام و درود بر شمااظهار نظر شتابزده شما در مورد فرزندان فدایی این ملت عزیز ، فوتبالیستها ، خیلی تعجب بر انگیز بود !برادر عزیز !تصور ما از شخصیت شما ، یک انقلابی دلسوز ، استاد دانشگاه ، تحلیلگر آگاه و ولایتمداری متدین است ،.

این باور را ویران نکنید !به موجب اصول و موازین شرعی و همچنین قوانین و مقررات کشور ،‏نه شما و نه هیچکس دیگری حق ندارد در مورد قشر خاصی از مردم ، بصورت کلی و عمومی ، بدون در دست داشتن ادلّه محکمه پسند و منطقی ، حکم کلی صادر کرده ، دیگران را پرخور معرفی کند ! آنان را غرغرو و ثروت اندوز بنامد ! آنانرا فاقد لیاقت و در جبهه غیر مصلحین اجتماعی بپندارد ! و حتی بخود اجازه دهد که در مورد حریم خصوصی و خانوادگی افراد نیز نظریه پردازی کند !‏ما لکم ! کیف تحکمون ؟ !اگر چه ماهیت بسیاری از ادعاهای غیر منصفانه جنابعالی ، مجرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه جالب بازیکن پرسپولیسی در جواب حسن عباسی

نامه جالب بازیکن پرسپولیسی در جواب حسن عباسی