مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 14:072022-07-06اقتصادي

معرفی فرصت های سرمایه گذاری شهرداری منطقه 11 تهران


معاون مالی و اقتصاد شهری منطقه11 تهران از انتشار نسخه چاپی معرفی فرصت های سرمایه گذاری این منطقه ویژه همایش بین المللی سرمایه گذاری شهرداری تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، حسینعلی فتحی، معاون مالی و اقتصاد شهری منطقه 11 تهران ضمن اعلام مشارکت فعال منطقه در همایش سرمایه گذاری شهرداری تهران اعلام کرد: سه فرصت سرمایه گذاری از دارالولایه شهر تهران در این همایش مورد معرفی قرار می گیرد.

 فتحی عنوان کرد: به منظور تبلیغ و ارائه متفاوت با بهره گیری از توان علمی مشاوران در حوزه مدلسازی تامین مالی ، برای نخستین بار کاتالوگ معرفی فرصت های سرمایه گذاری منطقه11 منتشر شد .

 وی ضمن اشاره به صحبت های اعضای شورای اسلامی شهرتهران مبنی بر بهره برداری از فرصت نمایشگاه تهران 1401 و همایش سرمایه گذاری شهرداری تهران گفت: نسخه چاپ شده ی کاتالوگ فرصت های سرمایه گذاری منطقه11 در نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و دستاورد های مدیریت شهری و همایش سرمایه گذاری شهرداری تهران به منظور معرفی و جذب مشارکت کنندگان در حال عرضه است .

 معاون مالی و اقتصاد شهری منطقه11 خاطر نشان کرد: نسخه الکترونیکی این کاتالوگ نیز برای بهره برداری علاقمندان به سرمایه گذاری در محله های مرکزی تهران در صفحات رسمی مجازی و رسانه های مربوطه نیز منتشر شده است تا ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی فرصت های سرمایه گذاری شهرداری منطقه 11 تهران

معرفی فرصت های سرمایه گذاری شهرداری منطقه 11 تهران