مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 13:522022-07-06سياسي

برنامه های مرکز سلاله اصفهان برای غدیر اعلام شد


امسال نوجوانان سید مرکز تربیتی و پرورش استعدادسلاله، آماده می شوند تا سفیر بزرگترین عید خدا شوند.

- حجت الاسلام فرشاد توسلی مدیر مرکز سلاله اصفهان، در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: سفارش شده است در عید هرچه در توان دارید، به میدان بیاورید.

هدیه بدهید، اطعام کنید، زمینه شادی اطرافیانتان را فراهم کنید، داستان غدیر را یادآوری کنید، شاد بپوشید و شادی تان را ابراز کنید.

وی با بیان اینکه امسال نوجوانان سید مرکز تربیتی و پرورش استعدادسلاله، آماده می شوند تا سفیر بزرگترین عید خدا شوند، خاطرنشان کرد: از همین رو بچه های مرکز سلاله که همگی از سادات و ذریه حضرت زهرا(س) هستند، هرکدام در تدارک مهیا کردن بخشی از این برنامه ها می باشند تا بتوانند به سهم خود  غدیر را تبلیغ کنند.

فرشادی تشکیل گروه سرود، تشکیل کارگاه قصه خوانی غدیر، جمع آوری منابع مالی برای برپایی ایستگاه صلواتی، تهیه هدیه برای کودکان، برنامه ریزی برای اطعام غدیر، برنامه ریزی برای برگزاری جشن به مناسبت عید سعید غدیر و برگزاری هیأت و نیز مسابقه دوچرخه سواری، به مناسبت عید غدیر را بخشی از این فعالیت ها این مجموعه در این ایام برشمرد.

مدیر مرکز سلاله اصفهان با بیان اینکه این فعالیت ها از هفته های گذشته آغاز شده و ایستگاه صلواتی از 17 تیرماه در محل خیابان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های مرکز سلاله اصفهان برای غدیر اعلام شد

برنامه های مرکز سلاله اصفهان برای غدیر اعلام شد