مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 11:322022-07-06اقتصادي

باغات مثمر «صحنه» در معرض خشکسالی/ لزوم تسریع در آبرسانی سیار


سرپرست فرمانداری صحنه با بیان اینکه باغات مثمر شهرستان در معرض خشکی و خشکسالی قرار گرفته اند، لزوم تسریع در آبرسانی سیار از سوی دستگاه های متولی استان را خواستار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، جهانبخش زنگنه تبار سرپرست فرمانداری صحنه در سومین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان، با توجه به نیاز شدید باغات مثمر شهرستان به آبیاری، لزوم تسریع در آبرسانی سیار از سوی جهاد کشاورزی استان را خواستار شد.

وی تصریح کرد: تاکنون بیش از 20 روستای شهرستان جهت تأمین آب شرب در مضیقه قرار دارند، بنابراین آبرسانی سیار به روستاهای در معرض تنش آبی توسط شرکت آبفای استان و خرید تانکرهای مورد نیاز شرکت آبفا ازطریق ماده 2 اعتبارات ضروری است.

غلامرضا شهبازی مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه، نیز از پیگیری های ویژه در خصوص تامین تانکر آبرسانی سیار و لوله جهت آبرسانی به باغات شهرستان صحنه خبر داد.

در این جلسه مقرر شد؛ شهرداری صحنه، ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، قرارگاه پشتیبانی منطقه غرب نزاجا ماشین آلات با تانکرهای موجود را در اختیار ستاد بحران شهرستان صحنه قرار دهند و جهاد کشاورزی استان نیز نسبت به خرید تانکر و لوله انتقال آب جهت آبرسانی به باغات از طریق ممکن در اسرع وقت اقدام نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغات مثمر «صحنه» در معرض خشکسالی/ لزوم تسریع در آبرسانی سیار

باغات مثمر «صحنه» در معرض خشکسالی/ لزوم تسریع در آبرسانی سیار