مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 10:272022-07-06بين الملل

سقوط ارزش سهام «انرژین» در پی عملیات پهپادی حزب الله در میدان کاریش


در پی عملیات پهپادی اخیر حزب الله لبنان در میدان گازی کاریش، سهام شرکت مدعی مالکیت حقوق اکتشاف و حفاری در این میدان گازی به نفع تل آویو، به پایین ترین سطح خود از ماه می گذشته رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، افزایش بحث ها در داخل رژیم صهیونیستی در رابطه با ماموریت انجام شده سه پهپاد مقاومت لبنان بر فراز میدان کاریش در روز شنبه گذشته، به کاهش ارزش سهام شرکت انرژین (Energean) که مالک حقوق اکتشاف، حفاری و استخراج  در میدان گازی کاریش و تعدادی از  میادین در آبهای فلسطین اشغالی است، منجر شد.

شرکت انرژین هفته گذشته کشتی حفاری خود را به سوی خط مرزی مورد منازعه 29 لبنان برای حفاری از میدان گازی کاریش گسیل داشته است.

تل آویو مدعی است که میدان گازی کاریش، در آب های مورد مناقشه نیست بلکه در منطقه اقتصادی انحصاری رژیم صهیونیستی واقع شده است.

15 خرداد گذشته نیز، کشتی حفاری وابسته به شرکت انرژین وارد منطقه مورد منازعه مذکور شده بود که با واکنش و محکومیت گسترده از سوی بیروت همراه شد.

شنبه پیش بود که رژیم صهیونیستی مدعی رهگیری و انهدام سه پهپاد حزب الله لبنان که به سوی سکوی گازی کاریش در شرق دریای مدیترانه در پرواز بودند، شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط ارزش سهام «انرژین» در پی عملیات پهپادی حزب الله در میدان کاریش

سقوط ارزش سهام «انرژین» در پی عملیات پهپادی حزب الله در میدان کاریش