مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 09:072022-07-06اقتصادي

جزییات آغاز ثبت نام دوباره متقاضیان نهضت ملی مسکن


ثبت نام در سامانه طرح های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی به معنای تأیید شرایط متقاضی و تعهد ارائه واحد مسکونی به متقاضی نیست.

- معاونت مسکن و ساختمان در اطلاعیه ای جزییات ثبت نام مجدد متقاضیان نهضت ملی مسکن را در سامانه طرح های حمایتی اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوزارت راه و شهرسازی، معاونت مسکن و ساختمان در اطلاعیه ای جزییات ثبت نام مجدد متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن را در سامانه طرح های حمایتی تشریح کرد.

در متن این اطلاعیه آمده است: با توجه به شناسایی ظرفیت مازاد در زمین های تامین شده قبلی یا تامین زمین جدید جهت احداث واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در برخی از شهرهای کشور، به اطلاع می رساند متقاضیان واجد شرایط مسکن می توانند از ساعت 12 روز چهارشنبه مورخ 1401/04/15 ، با مراجعه به سامانه طرح های حمایتی مسکن به آدرس https://saman.

mrud.

ir نسبت به ثبت نام در این شهرها اقدام نمایند.

لازم به ذکر است صرفا در شهرهایی ثبت نام صورت می پذیرد که ظرفیت مازاد زمین وجود داشته باشد یا زمین جدید شناسایی و تامین شده باشد و بدیهی در صورت تامین زمین در سایر شهرهای کشور در روزهای آتی، سامانه در این شهرها نیز به تدریج بازگشایی می شود.

همچنین ثبت نام از متقاضیان در سقف ظرفیت مازاد زمین های تامین شده قبلی یا زمین های تامین شده جدید در هر شهر صورت می پذیرد و پس از تک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات آغاز ثبت نام دوباره متقاضیان نهضت ملی مسکن

جزییات آغاز ثبت نام دوباره متقاضیان نهضت ملی مسکن