مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 09:022022-07-06اقتصادي

آغاز دور جدید ثبت نام نهضت ملی مسکن از امروز


دور جدید ثبت نام نهضت ملی مسکن از تاریخ 15 تیرماه ساعت 12 در سامانه ثمن شروع خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از  اطلاعیه معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، با توجه به شناسایی ظرفیت مازاد در زمین های تأمین شده قبلی یا تأمین زمین جدید جهت احداث واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در برخی از شهرهای کشور، به اطلاع می رساند متقاضیان واجد شرایط مسکن می توانند از ساعت 12 روز چهارشنبه مورخ 1401/04/15 با مراجعه به سامانه طرح های حمایتی مسکن به آدرس https://saman.

mrud.

ir نسبت به ثبت نام در این شهرها اقدام نمایند.

صرفاً در شهرهایی ثبت نام صورت می پذیرد که ظرفیت مازاد زمین وجود داشته باشد یا زمین جدید شناسایی و تأمین شده باشد و بدیهی است در صورت تأمین زمین در سایر شهرهای کشور در روزهای آتی، سامانه در این شهرها نیز به تدریج بازگشایی می شود.

همچنین ثبت نام از متقاضیان در سقف ظرفیت مازاد زمین های تأمین شده قبلی یا زمین های تأمین شده جدید در هر شهر صورت می پذیرد و پس از تکمیل ظرفیت ثبت نام در هر شهر، سامانه در آن شهر بسته می شود.

وفق مفاد قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن و آیین نامه مربوط به آن، شرایط و مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام و پالایش متقاضیان به شرح ذیل است؛ الف ـ شرایط متقاضیان: بر اساس ماده (1) آیین نامه اجرایی قانون سام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دور جدید ثبت نام نهضت ملی مسکن از امروز

آغاز دور جدید ثبت نام نهضت ملی مسکن از امروز