مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 08:422022-07-06بين الملل

دیدار تاریخی «اسماعیل هنیه» و «محمود عباس» پس از سال ها در الجزائر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین دیروز سه شنبه پس از سال ها قطعی ملاقات دو جانبه، - دیدار تاریخی اسماعیل هنیه و محمود عباس پس از سال ها در الجزائر رییس دفتر سیاسی جنبش حماس و رییس تشکیلات خودگردان فلسطین پس از سال ها قطعی دیدار های دوجانبه، در حاشیه جشن های سالگرد استقلال الجزایر با هم دیدار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین دیروز سه شنبه پس از سال ها قطعی ملاقات دو جانبه، در حضور عبدالمجید تبون رییس جمهور الجزایر و به دعوت او در پایتخت این کشور دیدار کردند.

دفتر ریاست جمهوری الجزایر با انتشار جزییات این دیدار و تصاویر آن اعلام کرد که محمود عباس و اسماعیل هنیه پس از سال ها قطعی دیدار های دوجانبه، در حاشیه مراسم شصتمین سالگرد استقلال الجزایر و در کاخ مؤتمرات واقع در غرب پایتخت با حضور رییس جمهور این کشور با هم دیدار تاریخی داشتند.

بر اساس این گزارش، محمود عباس در دیدار با عبدالمجید تبون درباره تازه ترین تحولات مربوط به مسئله فلسطین و تجاوزات رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه ملت فلسطین بحث و تب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار تاریخی «اسماعیل هنیه» و «محمود عباس» پس از سال ها در الجزائر

دیدار تاریخی «اسماعیل هنیه» و «محمود عباس» پس از سال ها در الجزائر