مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 07:522022-07-06بين الملل

لاپید خواستار موضع سخت تر اروپا در قبال ایران شد


نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سفر به پاریس از رییس جمهور فرانسه درخواست کرد تا موضعی سخت تر از ایالات متحده در قبال جمهوری اسلامی ایران اتخاذ کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یاییر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی که روز گذشته (سه شنبه) با هدف تلاش برای اخلال در روند مذاکرات هسته ای ایران به پاریس سفر کرده بود، از امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه خواست تا طرح 2018 برای یک توافق هسته ای جدید ایران را مورد بازنگری قرار دهد و تصریح کرد که بن بست دیپلماتیک فعلی، تهدید به یک رقابت تسلیحاتی در غرب آسیا می کند.

خبرگزاری داون نیوز در این خصوص گزارش کرد، در حالیکه مذاکرات برای احیای برجام و رفع تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران پیش می رود، مقام های رژیم صهیونیستی به صورت محرمانه از طرف های اروپایی برجام می خواهند که در مقایسه با آمریکا موضعی سخت تر در قبال ایران اتخاذ کنند و سفر لاپید به فرانسه فرصتی برای لابی در کشورهای اروپایی در این جبهه محسوب می شود.

لاپید پس از این که آن دو به گرمی یکدیگر را در پله های جلویی کاخ ریاست جمهوری الیزه در آغوش گرفتند، گفت: در سال 2018، شما اولین رهبر جهان بودید که درباره نیاز به یک توافق جدید با ایران صحبت کردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاپید خواستار موضع سخت تر اروپا در قبال ایران شد

لاپید خواستار موضع سخت تر اروپا در قبال ایران شد