مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 22:122022-07-05سياسي

رونمایی از پوستر هشتمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر


با حضور رییس بسیج رسانه کشور و اصحاب رسانه استان اردبیل، از پوستر هشتمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، پوستر هشتمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر، شامگاه امروز با حضور رییس سازمان بسیج رسانه کشور و اصحاب رسانه استان اردبیل رونمایی شد.

عباس محمدیان، رییس سازمان بسیج رسانه کشور در این مراسم با اشاره به فلسفه تشکیل بسیج رسانه اظهار کرد: 10 سال پیش بسیج رسانه با هدف تشکیل جریان رسانه ای جبهه انقلاب و جبهه واحد با شعارهای فراجناحی و برای خدمت به نظام و انقلاب تشکیل شد.

وی افزود: امروز رسانه قلب تپنده جامعه است و رسیدن به یک قدرت واحد در این حوزه ضروری است و ساز وکار های رسانه ها در جنگ رسانه ای باید مشخص شود.

رییس سازمان بسیج رسانه کشور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که در طی 43 سال گذشته برای اولین بار در عرصه رسانه به آفند اشاره کرده اند، تصریح کرد: رسانه های کشور در مقابل حملات رسانه های بیگانه به باورها و مقدسات این نظام و انقلاب، مسؤولیت بزرگی بر عهده دارند و اختلاف سلیقه نباید به اختلاف عقیده تبدیل شود.

وی ادامه داد: رسانه ها موتور محرکه جوامع هستند و باید در مقابلِ آنهایی که به دنبال القای یاس و ناامیدی در جامعه هستند، امید را در جامعه احیا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از پوستر هشتمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر

رونمایی از پوستر هشتمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر