مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 21:022022-07-05ورزشي

کاراته نه خانه دارد، نه اسپانسر/ اردوی تیم ملی در شهریورماه برگزار می شود


مهمترین چالشی که ورزش کاراته کشور با آن مواجه است نداشتن زیرساخت های فضای سخت افزاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، وحید مؤمنی در حاشیه سومین مرحله از مسابقات لیگ کاراته وان ایران در زنجان اظهار کرد: این مسابقات در طی مدت 8 روز در دو بخش پسران و دختران در رده های سنی نونهالان نوجوانان جوانان و زیر 21 سال برگزار می شود.

 دبیر فدراسیون کاراته افزود: خروجی این مسابقات، تشکیل تیم ملی و اعزام تیم به مسابقات قهرمانی جهان است که آبان ماه سال جاری در کشور ترکیه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مجموعه نفراتی که در این مسابقات شرکت کرده اند دارای رنکینگ هستند، افزود: نفرات رنکینگ دار این مسابقات از یک تا هشت به مسابقات برترین برترین ها اعزام می شوند.

دبیر فدراسیون کاراته کشور با بیان اینکه کاراته رشته ای است که دارای استعدادها و ظرفیت های زیادی است، اضافه کرد: از نظر سطح فنی هم ورزشکاران ما ورزشکاران جوان و جویای نام هستند که امیدواریم  بتوانیم با حضور در اردوهای تیم ملی با توجه به مدت زمانی باقی مانده مدال های خوش رنگی را کسب کنیم.

مؤمنی با اشاره به برنامه فدراسیون کاراته برای استعدادپروری در کاراته گفت: با توجه به ظرفیت بالا و استعدادهای زیادی که در کشور وجود دارد؛ فدراسیون بیشتر سعی در برگزاری مسابقات دارد تا از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاراته نه خانه دارد، نه اسپانسر/ اردوی تیم ملی در شهریورماه برگزار می شود

کاراته نه خانه دارد، نه اسپانسر/ اردوی تیم ملی در شهریورماه برگزار می شود