مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 20:522022-07-05سياسي

انتقاد عضو شورای شهر از به کارگیری نیروی خارج از ضابطه در شهرداری کاشمر


عضو شورای اسلامی شهر کاشمر از به کارگیری نیروی جدید در شهرداری این شهر خارج از ضوابط انتقاد کرد و گفت: اگر قرار است شهرداری اقدام به جذب نیروی جدید کند باید در چارچوب قانون باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشمر، حجت الاسلام میثم خزاعی امشب در جلسه علنی شورای اسلامی شهرستان کاشمر با تاکید بر اینکه اعضا با شعار شفافیت و اعتماد و استقبال شهروندان به شورا راه یافتند، افزود: همه ما باید نسبت به آنچه به عنوان شعار انتخاباتی مطرح کردیم، پایبند باشیم.

  این عضو شورای شهر کاشمر که قبلا در صفحه اینستاگرامی اش نسبت به جذب دو نیرو در شهرداری کاشمر انتقاد کرده بود، یادآور شد: در صورتی که شهرداری بدون اطلاع رسانی عمومی و خارج از ضابطه اقدام به جذب و بکارگیری نیرو کند، در مقابل آن می ایستم.

  وی تاکید کرد: نباید در بکارگیری و جذب نیرو سهم خواهی و قومیت ملاک باشد.

  اختلاف شهرداری و تعاونی دامداران بر سر میدان دام کاشمر مدیرعامل شرکت تعاونی دامداران کاشمر نیز که برای بیان مشکلات و خواسته های مجموعه کاری اش در این جلسه حاضر شده بود، گفت: بر اساس آخرین قراردادی که در سال 95 با شهرداری داشتیم مقرر بود که درآمد میدان دام با مدیریت شهرداری با تناسب 70 به 30 توزیع شود  اما با گذشت 5 سال از اتمام آن نه تنها قرارداد جدیدی منعقد نشده، بلکه حقوق تعاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد عضو شورای شهر از به کارگیری نیروی خارج از ضابطه در شهرداری کاشمر

انتقاد عضو شورای شهر از به کارگیری نیروی خارج از ضابطه در شهرداری کاشمر