مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 20:372022-07-05سياسي

مجوز شورای عالی انقلاب فرهنگی برای افزایش ظرفیت پذیرش دانشجوی پزشکی و دندانپزشکی


شورای عالی انقلاب فرهنگی به وزارت بهداشت اجازه داد تمهیدات لازم به منظور افزایش ظرفیت جذب دانشجوی پزشکی و دندانپزشکی را اتخاذ کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه دولت خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور عصر امروز سه شنبه در آغاز جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی با گرامیداشت روز قلم، به اهمیت جایگاه، رسالت و نقش قلم در ارتقای سطح بینش، دانش و تعالی فکری انسان اشاره و تاکید کرد: قلم های شایسته و ماندگار در جامعه بشری قلم هایی بوده اند که در مسیر شناساندن حق، استقرار اخلاق و ایجاد جامعه خدامحور و در جهت برانگیختن فطرت های پاک ایفای نقش کرده اند.

رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی ابراز امیدواری کرد که صاحبان قلم و اندیشه در مسیر حفظ ارزش های انقلاب و جامعه اسلامی به وظیفه خطیر خود عمل کنند.

رییسی همچنین با توجه به دستور کار امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره موضوع حجاب و عفاف دبیرخانه شورا را موظف کرد با همکاری همه دستگاه ها و نهادهای فرهنگی و اجرایی نسبت به اجرای قانون مصوب مجلس شورای اسلامی و قانون سال 1384 شورای عالی انقلاب فرهنگی اهتمام لازم را داشته باشند.

رییس جمهور ترویج فساد در جامعه اسلامی و انقلابی را اقدامی سازمان یافته و برنامه ریزی شده دانست که با هدف تضعیف و تخریب پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز شورای عالی انقلاب فرهنگی برای افزایش ظرفیت پذیرش دانشجوی پزشکی و دندانپزشکی

مجوز شورای عالی انقلاب فرهنگی برای افزایش ظرفیت پذیرش دانشجوی پزشکی و دندانپزشکی