مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 20:172022-07-05سياسي

توسعه روستاها؛ هدف مهم انقلاب اسلامی


معاون سیاسی و اجتماعی استانداری مازندران با تاکید بر اینکه رویکرد دولت سیزدهم توجه به روستاها است گفت: یکی از  اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی توسعه روستاها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، روح الله سلگی عصر امروز در ستاد راهبردی توسعه بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان مازندران گفت: در همان ابتدای شروع نظام مقدس جمهوری اسلامی با تاکیدات امام راحل به یکباره شاهد تحول در روستاها شروع شد و این رویکرد اکنون پس از چهار دهه روستاهای کشور به یک پیشرفت شگرفی دست یافته است.

وی افزود: یکی از این پیشرفت ها در راستای برقراری عدالت اجتماعی راه اندازی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران ادامه داد: دولت سیزدهم تاکیدات فراوانی به تحت پوشش قرار گرفتن تمامی آحاد جامعه به ویژه قشر ضعیف جامعه به بیمه است در این راستا از ابتدای دولت سیزدهم شاهد پیشرفت و حرکت جدی از سوی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر هستیم.

وی خاطرنشان کرد: امسال تعهد شده که 33 هزار نفر از افراد واجد شرایط استان مازندران تحت پوشش بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر قرار بگیرند که از فرمانداران می خواهم در این بخش اهتمام ویژه ای داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه روستاها؛ هدف مهم انقلاب اسلامی

توسعه روستاها؛ هدف مهم انقلاب اسلامی