مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 19:572022-07-05اجتماعي

کاهش تدریجی گرد و خاک از آسمان اصفهان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه فردا چهارشنبه 15 تیر ماه استان اصفهان تعطیل نخواهد بود، گفت: از امشب کاهش تدریجی گرد و خاک و افزایش میدان دید را در سطح استان شاهد هستیم.

- منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با توجه به کاهش شدت وزش باد در منشأ کانون های فرسایش بادی و بیابانی شرق استان در مرز مشترک استان اصفهان، سمنان و خراسان جنوبی از امشب کاهش تدریجی گرد و خاک و افزایش میدان دید را در سطح استان شاهد هستیم.

وی با اشاره به صدور هشدار سطح زرد از سوی سازمان هواشناسی برای فردا تا آخر هفته گفت: فردا چهارشنبه هوا ناسالم برای گروه های حساس است.

شیشه فروش با بیان اینکه فردا چهارشنبه 15 تیر ماه استان اصفهان تعطیل نخواهد بود، بیان کرد: همچنان توصیه می شود انجام هرگونه فعالیتی که منجر به افزایش گرد و خاک و آلودگی هوا شود مانند عملیات معدنی و خاکبرداری ممنوع است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تأکید بر اینکه افراد آسیب پذیر از قرار گرفتن در فضای باز خودداری کنند، خاطرنشان کرد: استفاده از ماسک، عدم آتش زدن ضایعات و بقایای گیاهی و کشاورزی و رعایت اصول ایمنی تردد در جاده های مناطق شرق، شمال شرق و مرکز به لحاظ کاهش میدان دید ناشی از گرد و خاک تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تدریجی گرد و خاک از آسمان اصفهان

کاهش تدریجی گرد و خاک از آسمان اصفهان