مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 19:472022-07-05ورزشي

معاون ارتباطات و مدیر رسانه ای استقلال منصوب شد


مدیرعامل باشگاه استقلال با صدور حکمی، مدیر رسانه ای این تیم را منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، با حکم مصطفی آجورلو، مدیر عامل باشگاه استقلال، محمد حسین زرندی به عنوان معاون ارتباطات و رسانه باشگاه و مدیر رسانه ای تیم فوتبال استقلال انتخاب شد.

زرندی از روزنامه نگاران ورزشی باسابقه و دارای مدرک کارشناسی ارشد فیزیولوژی ورزش است که پیش از این هم به عنوان مدیر روابط عمومی و مدیر رسانه ای باشگاه های استقلال و پیکان فعالیت کرده بود.

متن حکم آجورلو برای زرندی، به صورت زیر است: نظر به حسن تجربه، تخصص و تعهد جنابعالی، بدینوسیله به عنوان معاون ارتباطات و رسانه باشگاه و مدیر رسانه ای تیم فوتبال استقلال ایران منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و با همت، درایت و پشتکاری که بحمدالله از آن برخوردارید با همدلی، تلاش و مساعدت کلیه همکاران ارجمند در مجموعه هیات مدیره، معاونان، مدیران، نفرات تیم های باشگاه و سایر اعضای باشگاه در به ثمر رسیدن محوله موفق باشید.

ارتقا سطح اطلاع رسانی، تولید محتوای غنی و سودمند در کلیه میدان های رسانه ای باشگاه، برقراری روش های سودمند ارتباطی با رسانه های گروهی و بهره مندی هرچه بیشتر از ظرفیت هواداران، در مسیر تعامل باشگاه و آنان از اهم برنامه های مورد انتظار جهت فعالیت های آتی باشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون ارتباطات و مدیر رسانه ای استقلال منصوب شد

معاون ارتباطات و مدیر رسانه ای استقلال منصوب شد