مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 18:372022-07-05سياسي

میزان مصرف برق در کشور بیشتر از تولید است


نماینده مردم لنگرود در مجلس با بیان اینکه در زمینه برق دارای تراز منفی هستیم و میزان مصرف برق در کشور بیشتر از تولید است، گفت: برای کاهش مصرف برق، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، پرویز محمدنژاد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم پشتیبان نظام و انقلاب هستند، اظهار کرد: بارها در جلسات مختلف خطاب به مسؤولان گفتم که دل مردم را نشکنید و همواره آن چیز که در حد توان واقعی است را به مردم بگویید و برای مردم کار انجام دهید.

  وی با بیان اینکه دشمن، کارش دشمنی است و هیچ وقت دست دوستی دراز نمی کند مگر اینکه منفعتی داشته باشد، گفت: رمز موفقیت در مقابل دشمن، اتحاد بین مردم و مسؤولین است و اگر این مهم نباشد توطئه های دشمن عملی خواهد شد.

  نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در زمینه برق دارای تراز منفی هستیم و میزان مصرف برق در کشور بیشتر از تولید است، افزود: برای کاهش مصرف برق، دولت را مکلف کردیم که در ادارات صرفه جویی برق به شدت در نظر و کنترل شود و در صورت استفاده زیاد مصرف، برق آن اداره قطع و برخورد قانونی خواهد شد.

  پرویز محمدنژاد با بیان اینکه برخورد با ادارات دولتی که مصرف زیاد برق دارند به دلیل این است که مردم در مصرف برق مشکلی نداشته باشند ولی نیاز است مردم نیز صرفه جویی کنند، تصریح کرد: در خصوص انرژی نیز طب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان مصرف برق در کشور بیشتر از تولید است

میزان مصرف برق در کشور بیشتر از تولید است