مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 18:022022-07-05سياسي

حل مشکلات پروژه های کهگیلویه در انتظار تدبیر رییس مجلس شورای اسلامی


نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه و تدبیر دکتر قالیباف نسبت به بررسی و حل مشکلات پروژه های حوزه انتخابیه خود شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت الاسلام سید محمد موحد در جلسه شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد که با حضور رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شده بود خطاب به دکتر قالیباف گفت: مردم در این انتظار هستند بعد از حضورتان در استان، آثار آن را در پروژه ها ببینند.

نماینده کهگیلویه، بهمیی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شما غیر از رییس مجلس شورای اسلامی، بالاترین مدال شما بسیجی بودن شما است اظهار کرد: فرزندان کهگیلویه و بویراحمد اعضا و جوارح آن ها در جبهه های جنگ جا مانده است و افتخارات زیادی را رقم زدند اما الان فرزندان همین افراد در بهبهان، ماهشهر و عسلویه غیربومی و ویران و بلاتکلیف هستند، به کجا متوسل شوند؟ دردشان را کجا فریاد بزنند؟ وی اولین خواسته خود را احداث سد آبریز عنوان و با بیان اینکه یک میلیارد و صد میلیون متر مکعب حق آبه شهرستان کهگیلویه از این سد است گفت: ما طبق تخصیص وزارت نیرو فقط 135 میلیون متر مکعب می خواهیم، اگر این حرف من بی قانونی است ما را به قانون وادارید.

موحد گفت: مردم حوزه انتخابیه در عذاب هستند و من موظف هستم فریاد مردم را به شما برسانم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات پروژه های کهگیلویه در انتظار تدبیر رییس مجلس شورای اسلامی

حل مشکلات پروژه های کهگیلویه در انتظار تدبیر رییس مجلس شورای اسلامی