مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 15:472022-07-05سياسي

تکریم و معارفه دادستان عموم و انقلاب شهرستان بندرلنگه +عکس


آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندرلنگه با حضور رییس کل دادگستری هرمزگان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرلنگه، آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندرلنگه عصر امروز با حضور مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری استان هرمزگان، سردار علی عظمایی فرمانده منطقه پنجم ندسا، حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا امام جمعه و فواد مراد زاده فرماندار و جمعی از مسؤولان و اعضای شورای تامین شهرستان بندرلنگه در سالن اجتماعات دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان در این مراسم با اشار به زلزله به وقوع پیوسته در منطقه سایه خوش، اظهار داشت: افتخارم این است در دوره ای خدمت می کنم که مردم و مسؤولانی را داریم که بدون هیچگونه کبر و دو رویی در کنار هم به امداد رسانی به زلزله زدگان مشغولند.

وی ادامه داد: تمام فرماندهان ارشد نیروهای نظامی و انتظامی، روحانیون و اقشار مختلف مردم در منطقه هستند و دوشادوش نیروهای جهادی وامدادی به آوار برداری مشغولند و چشم دشمنان از این اتحاد کور شده است.

نخستین مأموریت دادستان جدید بندرلنگه رسیدگی به امور زلزله زدگان است رییس کل دادگستری هرمزگان بیان داشت: نخستین ماموریت دادستان جدید شهرستان بندرلنگه رسیدگی به امور زلزله زدگان و حضور می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکریم و معارفه دادستان عموم و انقلاب شهرستان بندرلنگه +عکس

تکریم و معارفه دادستان عموم و انقلاب شهرستان بندرلنگه +عکس