مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 15:172022-07-05سياسي

فردیس در صف آخر سرانه های آموزشی کشور


جبران محرومیت های فردیس در سرانه آموزشی به همت ملی و مشارکت همه نهادها و دستگاه ها نیاز دارد؛ اما شهرداری فردیس مصوبه اختصاص 10 قطعه زمین برای ساخت مدرسه به آموزش و پرورش را اجرا نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، ابوالحسن معظمی گودرزی ،رییس آموزش و پرورش ناحیه 2 و شهرستان فردیس، در حاشیه نشست این شورا که با حضور نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار فارس در فردیس، به کمبود معلم در سال تحصیلی آتی در این ناحیه اشاره کرد و افزود: در سال تحصیلی جدید در همه مقاطع تحصیلی با کمبود 1100 معلم در این ناحیه آموزش و پرورش مواجهیم.

همچنین 69 نفر سرایدار، 56 نفر خدمتگزار و 50 نفر معاون پرورشی برای سال جدید تحصیلی کمبود داریم.

وی افزود: منابع تامین کمبود معلمان اعلام شده و قرار است از دانشجو معلم، سرباز معلم و روحانی وظیفه بخشی از نیاز استان تامین شود و در نقل و انتقالات هم 2 هزار و 21 نفر ورودی استان است که معلوم نیست چند نفر به شهرستان فردیس اختصاص یابد.

  این مقام مسؤول با اشاره به پیگیری مصوبات جلسه قبل شورای آموزش و پرورش، گفت: با توجه به فقر سرانه آموزشی در فردیس، قرار بود 10 قطعه زمین از سوی مدیریت شهری فردیس برای ساخت مدرسه به آموزش و پرورش واگذار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردیس در صف آخر سرانه های آموزشی کشور

فردیس در صف آخر سرانه های آموزشی کشور