مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 15:072022-07-05اقتصادي

ایرانیان، یکی از بزرگ ترین مسجد شیعیان عراق را بازسازی می کنند


جانشین رییس ستاد بازسازی عتبات با اشاره به رشد 30 درصدی کمک های مردمی گفت: عراقی ها بازسازی مسجد براثا، یکی از بزرگ ترین مساجد شیعیان را به ایران واگذار کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، گردهمایی مدیران امور خواهران دفاتر استانی ستاد توسعه و بازسازی عتبات امروز با حضور مسؤولان ستاد بازسازی عتبات برگزار شد.

هزینه کرد نذورات مردم در توسعه عتبات شفاف سازی می شود مجید نامجو، جانشین رییس ستاد بازسازی عتبات با اشاره به تغییرات اساسنامه این ستاد، گفت: ستاد عتبات یک نهاد مردمی است که به منظور توسعه و بازسازی عتبات فعالیت می کند و در این ستاد سازمان های مختلفی عضو هستند که برای بهبود عملکرد آن تلاش می کنند.

وی با اشاره به لزوم شفاف سازی فعالیت ها، خاطر نشان کرد: اکنون مردم اعتماد خوبی به فعالیت ستاد بازسازی عتبات دارند که باید سعی کنیم تاثیر نذورات افراد قابل درک و لمس باشد تا اعتماد مردم تقویت شود.

رشد 30 درصدی کمک های مردمی در سال های اخیر نامجو با بیان اینکه با وجود همه مشکلات اقتصادی هر ساله رشد 30 درصدی کمک های مردمی را شاهد هستیم، افزود: این امر نشان می دهد ظرفیت جذب کمک های مردمی بالا است که برای حفظ ان باید ساختار را تقویت کنیم و با شفافیت پیش رویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرانیان، یکی از بزرگ ترین مسجد شیعیان عراق را بازسازی می کنند

ایرانیان، یکی از بزرگ ترین مسجد شیعیان عراق را بازسازی می کنند