مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 14:472022-07-05حوادث

باند کلاهبرداران اسکیمری در البرز متلاشی شد


رییس پلیس فتا استان از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری اسکیمری با 10 فقره کلاهبرداری به ارزش 3 میلیارد ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم ، سرهنگ رسول جلیلیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به متلاشی شدن باند برداشت غیر مجاز از حساب های بانکی در استان البرز اظهار داشت: در پی ارسال چندین فقره پرونده مشابه با موضوع برداشت غیر مجاز از حساب به پلیس فتا استان البرز، تحقیقات اولیه در خصوص چگونگی برداشت از حساب ها به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات اولیه حاکی از آن بود که برداشت های صورت گرفته، از سوی کلاهبرداران حرفه ای انجام شده و با مبالغ برداشت شده اقدام به خرید طلا با کارت شناسایی جعلی در استان های مختلف کرده اند.

رییس پلیس فتای استان البرز با بیان اینکه بلافاصله فروشگاه هایی که متهمان از آن ها خرید کرده بودند، شناسایی شد اما در تحقیق از مالکان آن سرنخی از هویت دقیق متهمان کشف نشد تصریح کرد: در مرحله بعد در بررسی پرینت حساب شکات محرز شد که تمامی آن ها از یک فروشگاه اینترنتی خرید کرده اند و مبلغ کالای خود را در درب منزل کارت کشیده اند.

جلیلیان با اشاره به تلاش پلیس برای متهمان ادامه داد: در ادامه ماموران با تلاش های شبانه روزی موفق به شناسایی هویت یکی از متهمان شدند که پس از انجام ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند کلاهبرداران اسکیمری در البرز متلاشی شد

باند کلاهبرداران اسکیمری در البرز متلاشی شد