مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 14:022022-07-05دانش

کارخانه محصولات کشاورزی به روش هیدرویونیک در دانشگاه کاشان ایجاد می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، عباس کتابی، رییس دانشگاه کاشان به همراه معاونان پژوهشی و ارتباطات علمی و نوآوری و اقتصادی و رییس پارک علم و فناوری این دانشگاه، - رییس دانشگاه کاشان از موافقت معاون علمی رییس جمهور با ایجاد کارخانه تولید محصولات کشاورزی به روش هیدرویونیک خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، عباس کتابی، رییس دانشگاه کاشان به همراه معاونان پژوهشی و ارتباطات علمی و نوآوری و اقتصادی و رییس پارک علم و فناوری این دانشگاه، با سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهور دیدار و گفتگو کردند.

کتابی در این دیدار به توافق اجرای فاز یک پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان اشاره کرد و گفت: مقرر شد از محل اعتبارات سفر رییس جمهور به استان اصفهان، بودجه مناسبی برای اجرای فاز نخست این پارک، اختصاص یابد.

رییس دانشگاه کاشان حمایت مادی و معنوی معاونت علمی و فناوری رییس جمهور از راه اندازی مرکز نوآوری و علوم انسانی و علوم اجتماعی را از دیگر موارد این نشست عنوان کرد و افزود: همچنین معاونت علمی رییس جمهور، از ایجاد صندوق پژوهش و فناوری در منطقه کاشان استقبال و اعلام حمایت کردند.

وی ایجاد پردیس فناوری گیاهان دارویی و اسانس های طبیعی در قمصر را از دیگر توافقات انجام شده در این نشست عنوان و بیان کرد: همچنین با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه محصولات کشاورزی به روش هیدرویونیک در دانشگاه کاشان ایجاد می شود

کارخانه محصولات کشاورزی به روش هیدرویونیک در دانشگاه کاشان ایجاد می شود