مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 13:122022-07-05ورزشي

از شرایط راضی بودم و تصمیم گرفتم در ذوب آهن بمانم


ذوب آهن تیم ریشه داری است و هر بازیکنی آرزو دارد در چنین تیم هایی بازی کند، من هم از شرایط فصل گذشته خود رضایت داشتم و تصمیم گرفتم به حضورم در ذوب آهن ادامه دهم.

- حامد نورمحمدی، مدافع تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص عملکرد فصل گذشته سبزپوشان اظهار داشت: فصل گذشته در اوایل فصل نتایج سینوسی گرفتیم، در نیم فصل دوم با اضافه شدن بازیکنان جدید ثبات پیدا کردیم و تا پایان لیگ این روند را ادامه دادیم.

وی افزود: در کل نسبت به دو فصل گذشته تیم نتایج بهتری گرفت و پیشرفت حاصل شد، امیدوارم در سال جاری عملکرد بهتری داشته باشیم.

نورمحمدی در رابطه با وضعیت فعلی ذوب آهن بیان داشت: چند روز است که تمرین ها را شروع کردیم و فکر می کنم زودتر از بقیه تیم ها استارت زدیم و تمرینات بدنی را دنبال می کنیم، اما هنوز تیم ما تکمیل نشده است، چند بازیکن باید به ما اضافه شوند و چند نفر از بازیکنان سال گذشته فعلاً قراردشان تمدید نشده است؛ امید دارم این موارد به زودی انجام شود تا بتوانیم با تیم کامل به اردو برویم.

مدافع تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در خصوص تمدید قراردادش خاطرنشان کرد: ذوب آهن تیم ریشه داری است و هر بازیکنی آرزو دارد در چنین تیم هایی بازی کند، من هم از شرایط فصل گذشته خود رضایت داشتم و وقتی پیشنهاد تمدید قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از شرایط راضی بودم و تصمیم گرفتم در ذوب آهن بمانم

از شرایط راضی بودم و تصمیم گرفتم در ذوب آهن بمانم