مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 12:222022-07-05حوادث

اخلال گران امنیت عمومی در اصلاندوز بازداشت شدند


رییس حوزه قضایی شهرستان اصلاندوز گفت: 3 نفر از اخلال گران امنیت عمومی و عاملان انسداد جاده پارس آباد - اردبیل شناسایی و دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نعمتی ظهر امروز در جمع با خبرنگاران اظهار کرد: 3 نفر از اخلال گران امنیت عمومی و عاملان انسداد جاده پارس آباد - اردبیل که با انسداد این جاده بین المللی باعث اخلال در نظم و آسایش مردم شده بودند، با دستور قاطع قضایی و همکاری نیروهای اطلاعاتی و انتظامی شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: به دنبال اختلاف پیش آمده ناشی از نحوه تقسیم و توزیع آب در ناحیه یک و دو طرح پایاب سد خداآفرین، تعدادی از افراد فرصت طلب با تجمع و گذاشتن خودرو در عرض جاده قصد اخلال در نظم عمومی را داشتند که با ورود نیروهای امنیتی و انتظامی، اشخاص مذکور شناسایی و پس از دستگیری و تحویل به مقام قضایی، با صدور قرار متناسب به زندان معرفی شدند.

رییس حوزه قضایی شهرستان اصلاندوز ضمن هشدار شدید به اشخاصی که به هر نحوی قصد اخلال در نظم و امنیت عمومی را دارند، بیان کرد: امنیت و آسایش مردم جزو خطوط قرمز دستگاه قضایی است و با هرکسی که این خطوط قرمز را رعایت نکند و امنیت مردم را به خطر بیندازد، برخورد قاطع و قانونی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلال گران امنیت عمومی در اصلاندوز بازداشت شدند

اخلال گران امنیت عمومی در اصلاندوز بازداشت شدند