مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 11:422022-07-05اجتماعي

موسسه فناوران شهر به دنبال ارائه خدمات بهتر به شهروندان است


مدیریت جدید موسسه فناوران شهر تهران فضای بهتری را در شهر برای ارائه خدمات فراهم کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، داوود گودرزی رییس سازمان بازرسی شهر تهران در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده و توانمندی مدیریت شهری با حضور در غرفه مؤسسه فناوران شهر تهران در مورد اقدامات اخیر این مؤسسه در راستای توسعه شهر، گفت: به نظر می رسد مدیریت جدید فضای بهتری را برای ارائه خدمات دنبال می کند و ما با رصد این موضوع به دنبال کمک بیشتر به منظور ساماندهی خدمات هستیم.

وی در مورد گسترش دفاتر خدمات الکترونیک شهر تهران و اقداماتی که در این حوزه می توان انجام داد، گفت: هدف گذاری اولیه ای برای دفاتر خدمات الکترونیک در نظر گرفته شده بود که بخشی از این اهداف محقق شده و بخش دیگری هنوز تحقق نیافته است.

وی با بیان اینکه قرار بود همه خدمات مورد نیاز شهروندان تهرانی در یک مجموعه به شهروندان ارائه شود، افزود: بخشی از خدمات مربوط به دفاتر پلیس +10 است که اهداف خاص خود را دنبال می کند و بخش دیگری هم مربوط به خدمات سایر است که تصمیم داریم آن را با دفاتر خدمات الکترونیک شهر تجمیع کنیم.

رییس سازمان بازرسی شهر تهران ادامه داد: قرار بود شرکت آب، گاز، برق و سایر مجموعه ها با همکاری شهرداری در کمترین زمان ممکن خدمات خود را به شهروندان ارائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسسه فناوران شهر به دنبال ارائه خدمات بهتر به شهروندان است

موسسه فناوران شهر به دنبال ارائه خدمات بهتر به شهروندان است