مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 11:322022-07-05حوادث

سارقان احشام در اصفهان با 80 رأس دام مسروقه دستگیر شدند


رییس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری 4 سارق احشام و کشف 80 رأس گوسفند مسروقه در عملیات مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین ترکیان رییس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت احشام در شهرستان اصفهان، بررسی موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستورکار مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی و هوشمندانه موفق به شناسایی 4 سارق سابقه دار شدند که طی هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

ترکیان با بیان اینکه هر 4 متهم به ارتکاب بزه انتسابی خود اقرار کردند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، همچنین فردی که اقدام به خرید دام های مسروقه کرده بود نیز شناسایی و دستگیر شد.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان خاطرنشان کرد: از شهروندان می خواهیم با رعایت مسایل ایمنی و توصیه ها و هشدارهای پلیسی جلوی ارتکاب سرقت را بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه تردد مشکوک و تحرک افراد سابقه دار موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان احشام در اصفهان با 80 رأس دام مسروقه دستگیر شدند

سارقان احشام در اصفهان با 80 رأس دام مسروقه دستگیر شدند