مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 09:422022-07-05سياسي

چرا جایزه دریافتی توسط هلال احمر با اهمیت است؟


جایزه هایی که افراد و سازمان های داخل ایران از نهادهای معتبر بین المللی دریافت می کنند، ارزش بالایی در شرایط فعلی برای کشور دارد؛ زیرا ایرانِ تحریم زده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، یعقوب سلیمانی،دبیرکل جمعیت هلال احمر در یادداشتی که در اختیار این خبرگزاری قرار داده، نوشته است:جایزه هایی که افراد و سازمان های داخل ایران از نهادهای معتبر بین المللی دریافت می کنند، ارزش بالایی در شرایط فعلی برای کشور دارد.

زیرا ایرانِ تحریم زده، برای رهایی جامعه اش از درگیری های فکریِ ناشی از آثار تحریم ها نیاز به پیروزی و افتخار در میدان های خارجی دارد تا بار منفی روانی از ذهن مردم تخلیه شود.

نیازی نیست که تمامی 82 میلیون نفر جمعیت کشور از افتخارآفرینی یک فرد یا نهادی به وجد آیند؛ همین اندازه که افتخار هر قشر، طبقه یا سازمان برای کارکنان یا مخاطبان آن رضایت و غرور ایجاد کند کافی است.

نمونه ای از این افتخارآفرینی ها، کسب جایزه معتبر هانری داویسون بود که فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر در ژنو سوییس به جمعیت هلال احمر ایران و به منظور قدردانی از فعالیت های بشردوستانه اش در دو سال اخیر اعطا کرد.

خبر این جایزه تا حد کفایت در رسانه های داخلی بازتاب داشت اما کمتر کسی از بازخوردهای پنهان آن در داخل این نهاد اطلاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا جایزه دریافتی توسط هلال احمر با اهمیت است؟

چرا جایزه دریافتی توسط هلال احمر با اهمیت است؟