مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 09:222022-07-05اقتصادي

پذیره نویسی اوراق مرابحه کرمان موتور در همان روز اول به پایان رسید


به گفته فیروزی مبلغ اوراق 20 هزار میلیارد ریال با سررسید سه ساله و پرداخت سود 6 ماهه است.

- کرمان موتور رکورد کوتاه ترین تأمین مالی از بازار سرمایه را ثبت کرد پذیره نویسی اوراق مرابحه کرمان موتور در همان روز اول به پایان رسید به گفته فیروزی مبلغ اوراق 20 هزار میلیارد ریال با سررسید سه ساله و پرداخت سود 6 ماهه است.

امروز پذیره نویسی اوراق مرابحه کرمان موتور در فرابورس آغاز شد و با استقبال سرمایه گذاران در همان دقایق ابتدایی همه 20 میلیون اوراق مرابحه کرمان در بازار به فروش رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمدیریت ارتباطات فرابورس ایران، مدیرعامل شرکت کرمان موتور در نشست خبری ویژه پذیره نویسی اوراق مرابحه این شرکت از ثبت رکورد تأمین مالی از طریق بازار سرمایه در کمتر از 35 روز با انتشار اوراق مرابحه کرمان موتور طی روز جاری خبر داد و گفت: پیش ازاین مقدمات تأمین مالی از بازار سرمایه و انتشار اوراق گاهی بین 6 تا 8 ماه زمان نیاز داشت اما فرابورس در یک سال اخیر زمان طی فرآیند انتشار اوراق را به کمتر از 35 روز رسانده است.

هفتمین تأمین مالی کرمان از بازار سرمایه وی با اشاره به اینکه امروز هفتمین تأمین مالی کرمان موتور از بازار سرمایه بود، گفت: این مجموعه خودروساز از سال 96 به سمت تأمین مالی از بازار سرمایه حرکت کرد، انتشار اولین اوراق حدود 6 تا 8 ماه زمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیره نویسی اوراق مرابحه کرمان موتور در همان روز اول به پایان رسید

پذیره نویسی اوراق مرابحه کرمان موتور در همان روز اول به پایان رسید