مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 09:022022-07-05اجتماعي

تسهیلات ویژه برای مشمولان زائر عتبات عالیات در ایام عرفه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: در راستای تدابیر فرماندهی انتظامی کل کشور، کلیه مشمولان فاقد غیبت که قصد سفر به کشور عراق برای شرکت در مراسم معنوی ایام عرفه در عتبات عالیات را دارند می توانند .

- سازمان وظیفه عمومی اعلام کرد: مشمولان زائر عتبات عالیات در ایام مراسم معنوی عرفه می توانند برای دریافت مجوز خروج از کشور از تسهیلات ویژه بهره مند شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: در راستای تدابیر فرماندهی انتظامی کل کشور، کلیه مشمولان فاقد غیبت که قصد سفر به کشور عراق برای شرکت در مراسم معنوی ایام عرفه در عتبات عالیات را دارند می توانند ازطریق درگاه خدمات الکترونیک انتظامی www.

epolic.

ir درخواست خروج از کشور خود را ثبت و با سپردن وثیقه لازم، مجوز خروج از کشور را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: کلیه مشمولان متقاضی در حال تحصیل می بایست دارای معافیت تحصیلی دانشجویی یا دانش آموزی بوده و در مهلت معرفی تعیین تکلیف وضعیت خدمتی بدون غیبت باشند و در صورت تمایل به شرکت در این سفر معنوی، بدون نیاز به دریافت برگ آماده به خدمت، می توانند به صورت اینترنتی درخواست خروج از کشور خود را ثبت کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات ویژه برای مشمولان زائر عتبات عالیات در ایام عرفه

تسهیلات ویژه برای مشمولان زائر عتبات عالیات در ایام عرفه