مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 20:422022-07-04اقتصادي

افزایش تصادفات مسیر معادن شمال کرمان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای شمال استان کرمان با بیان اینکه تعداد تصادفات در مسیر معادن شمال استان در حال افزایش است، گفت: روزانه 55 هزار و 400 مسافر از شهرهای اطراف در معادن در رفت و آمد هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، احسان عراقی زاده امروز در کمیسیون ایمنی راه ها با حضور استاندار کرمان در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری اظهار داشت: تعداد تصادفات در مسیر معادن شمال استان در حال افزایش است.

وی عنوان کرد: در سطح شمال استان سه پایانه بار، هشت پایانه مسافربری، 45 مجتمع خدمات رفاهی بین راهی، 86 شرکت مسافربری و 196 شرکت باربری در حال فعالیت داریم.

عراقی زاده گفت: سهم ما از مسافر کشور در سال های  98 تا 1400 به ترتیب بر اساس آمار  4 درصد، 6 درصد و 8 درصد است  و از نظر  تعداد اتوبوس استان کرمان رتبه ششم، مینی بوس رتبه هفتم و سواری کرایه رتبه دوم کشور بعد از مازندران را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای  شمال استان کرمان با اشاره به اینکه تعداد معادن فعال در سطح شمال استان 81 معدن است، تصریح کرد: در سال گذشته تعداد تصادف معادن شمال استان 57 فقره بوده است.

وی بیان کرد: روزانه 55 هزار و 400 نفر مسافر  روزانه از شهرهای اطراف در معادن رفت و آمد دارند و این آمار مربوط به یک شیفت کاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تصادفات مسیر معادن شمال کرمان

افزایش تصادفات مسیر معادن شمال کرمان