مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 19:572022-07-04سياسي

فعالیت های فرهنگی و هنری در مناطق محروم قوت می گیرد


معاون راهبری استان های حوزه هنری با اشاره به اینکه دفتر هنر مردمی در استان ها از سوی حوزه هنری کشور بودجه اختصاصی دارد، گفت: حوزه هنری فعالیت های فرهنگی و هنری خود در مناطق محروم را به صورت جدی از سوی این دفتر دنبال خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، ظهر امروز در نشست های جداگانه سند زیست بوم و نقشه تحول حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با حضور سعید لشگری، معاون راهبری استان های حوزه هنری به همراه تیم تحول بررسی و نقشه استان جهت تدوین نهایی مورد بررسی قرار گرفت و در آینده نزدیک پس از دفاع در تهران رونمایی خواهد شد.

   سعید لشگری در این نشست گفت: فعالیت دفتر هنر مردمی از سوی حوزه هنری در کشور آغاز شده و این دفتر باید در چهارمحال و بختیاری نیز شروع به کار کند.

  معاون راهبری استان های حوزه هنری در سفر خود به شهرکرد برای بررسی سند تحول حوزه هنری استان افزود: هدف دفتر هنر مردمی حوزه هنری انجام فعالیت های فرهنگی و هنری در مناطق محروم هر شهر و استان است که هم اکنون در بیش از 8 استان کشور فعالیت های خود را آغاز کرده است.

لشگری با اشاره به اینکه این دفتر در استان ها از سوی حوزه هنری کشور بودجه اختصاصی دارد، تصریح کرد: حوزه هنری فعالیت های فرهنگی و هنری خود در مناطق محروم را به صورت جدی از سوی این دفتر دنبال خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های فرهنگی و هنری در مناطق محروم قوت می گیرد

فعالیت های فرهنگی و هنری در مناطق محروم قوت می گیرد