مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 19:022022-07-04سياسي

دانشجویان نمونه کشوری معرفی و تجلیل شدند


بیست و نهمین دوره آیین معرفی و تجلیل ازدانشجویان و اعضای هیأت علمی نمونه کشوری در محل سالن همایش های دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، بیست و نهمین دوره آیین معرفی و تجلیل ازدانشجویان و اعضای هیأت علمی نمونه کشوری در مراسمی با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور صبح امروز ( 13 تیر) در محل سالن همایش های دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد.

این مراسم که با حضور وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، رییس سازمان امور دانشجویان و جمعی از دانشگاهیان، استادان و دانشجویان برگزار شد، از 36 عضو هیأت علمی و 18 دانشجوی نمونه کشوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری و 13 دانشجوی نمونه کشوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در رشته ها و مقاطع مختلف تحصیلی تجلیل شد.

همچنین در ادامه این مراسم ابوالفضل دانشور سرپرست اداره کل امور دانشجویان داخل در خصوص برگزاری این جشنواره گفت: جشنواره دانشجوی نمونه امسال مانند سال های گذشته با هدف افزایش مراتب معنوی و تشویق دانشجویان در پایبندی به هویت ملّی و گسترش اصول و ارزش های اسلامی، اخلاق حرفه ای و افزایش تحرک، نوآوری و شادابی اجتماعی و شناسایی دانشجویان با استعدادهای برترع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان نمونه کشوری معرفی و تجلیل شدند

دانشجویان نمونه کشوری معرفی و تجلیل شدند