مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 16:572022-07-04اقتصادي

حمل کالای اساسی از طریق حمل و نقل ریلی در اولویت قرار گرفت


مدیرعامل راه آهن با اشاره به تفاهم وزرای راه و جهاد در مورد حمل کالاهای اساسی گفت: با حمایت دو طرف برای اولویت قرار دادن حمل کالای اساسی از طریق حمل و نقل ریلی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سید میعاد صالحی امروز در مراسم بهره برداری از 319 ناوگان جدید ریلی با تبریک ایام دهه امامت و ولایت اظهار داشت: در سال 1400 رکورد تولید داخلی ناوگان هم به لحاظ تعداد و هم ارزش شکسته شد که بخش قابل ملاحظه ای از آن مربوط به نیمه دوم سال قبل بود.

وی افزود: در سال 1401 و بنا به نامگذاری امسال یکی از مهمترین مصادیق این شعار، حوزه حمل و نقل ریلی است که هم با اشتغال زایی عجین است و هم با نفوذ فناوری می تواند جهش خوبی پیدا کند.

 مدیرعامل راه آهن تصریح کرد: در دولت سیزدهم، نگاه به توسعه حمل و نقل ریلی است و همانطور که بارها در بیانات رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی شاهد بوده ایم، بر موضوع توسعه حمل و نقل ریلی تاکید شده و از این حوزه نیز حمایت های خوبی انجام داده اند.

رییس هیات مدیره راه آهن ادامه داد: به دلیل حمایت های خوب رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی، توانستیم کمی از نقطه ای که در سال 1400 تحویل گرفتیم، بهبود و توسعه داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمل کالای اساسی از طریق حمل و نقل ریلی در اولویت قرار گرفت

حمل کالای اساسی از طریق حمل و نقل ریلی در اولویت قرار گرفت