مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 15:522022-07-04سياسي

پیگیری جدی امتیازات استخدامی قانون جوانی جمعیت در بیرجند


مدیرکل بازرسی استانداری خراسان جنوبی گفت: از تمام ظرفیت ها پیگیری می کنیم تا حق و حقوق بیرجند را برگردانیم.

- عباسعلی ملکی، مدیرکل بازرسی استانداری خراسان جنوبی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: در سال گذشته مجلس شورای اسلامی قانونی را به عنوان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تصویب کرد که پس از ابلاغ رییس جمهور زمینه اجرای آن فراهم شد.

وی با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که در این حوزه در نظر گرفته شد امتیازاتی بود که در مسائل اداری بود، تصریح کرد: از جمله آن می توان به مرخصی ها و امتیازات عائله مندی و اولاد اشاره کرد و یکی دیگر ماده 15 قانون است که در خصوص مباحث و امتیازاتی برای استخدام افراد در نظر گرفته شده است.

مدیرکل بازرسی استانداری خراسان جنوبی یادآور شد: در ماده 15 تمامی دستگاه های مسؤول در ماده 29 قانون برنامه پنجم توسعه اقصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی مکلف هستند دو مورد اشاره شده که مربوط به استخدام در بدو ورود کارکنان می شود را در به کارگیری جذب و استخدام نیروی جدید لحاظ کنند.

ملکی با بیان اینکه به ازای تأهل و هر فرزند یک سال به محدوده سنی اضافه می گردد، ادامه داد: سقف سنی در قانون مدیریت کشوری حداکثر سن برای استخدام در بدو ورود را 40 سال در نظر گرفتند که در قوانین مختلف متفاوت است د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری جدی امتیازات استخدامی قانون جوانی جمعیت در بیرجند

پیگیری جدی امتیازات استخدامی قانون جوانی جمعیت در بیرجند